sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Sanna Svensson - 14 april 2011 19:43

Ja,det är precis vad man får i detta underbara väder,så himla härligt!


Har varken orkat eller haft tid att blogga fören nu,fast egentligen måste jag ju plugga men jaja,det sket man väl i! dom har dagarna har jag mest gått och stekt hela tiden,skola och kyrkan.Mitt liv typ. Onsdagen var ju ganska chill på nått jävla sätt.En massa dryg och garv,jämt och ständigt!

Efter skolan vart det hem och steka innan jag,Hanna och Joel gick på gudtjänst,som ja,den var inte så himla intressant precis så vi roa oss på annat sätt.


Gårdagens:

(jag) - Men hallå,när man mjölkar korna i Japan så borde det ju komma ut milkshake istället för mjölk,eller?!

(jennie) - Öh va? Milkshake?

(jag) - Jamen,dom har ju blivit skakade av alla jordbävningar så det borde ju bli så....



Idag så har det bara varit en massa tok,hela tiden!

Sol,8b,chillektioner,"orka jobba tänkandet"...ja ni hör ju själva....gick åt skogen alltihop tror jag.Och redan första lektionen vart det en massa garv,Louise och Onishi- vilka stjärnor alltså! Sen vart det till att skriva uppsats så pennan glödde innan lunch.På matten roade jag och Kärin oss med att köra luffarshack en del av lektionen.Och eftersom min axel har varit på väg att hoppa ur led ett antal gånger sen igår så stod jag över gympan och låg och snackade med MyrstenKarl istället-diggar den killen ja! Även Rasmus,Nils och Birk kom och gav sina åsikter i vårat samtal.Härliga killar det där!

Och sista lektionen så var det ju So.Ganska gött att ha den sist,för ingen jobbar typ och Magnus brydde sig knappt idag.Istället satt jag och Kärin och garva tills vi grinade åt Rasmus och Birk.Vad vi garva åt vet jag inte,men det får ändå blir "dagens" !


Efter skolan parkerade jag mig på Saras pakethållare och fick skjuss till henne innan vi knatade bort till Sibylla och köpte mjukglass som vi åt medans vi gick brorundan,så jäkla najs så jag dog alltså! En Östling,mjukglass,härligt väder,brorundan och en massa prat och skratt-kan det bli bättre!?

När vi kom hem till Sara igen satt vi ute på bron och bara stekte,snackade och spela sommarmusik-gött! Fast ganska räsiga är ju också,men det sket man väl i!

Ingen har väl dött av lite räsighet precis!


Men nu måste jag plugga ja,annars är jag ju körd på so-provet imon!


Hörs hej!



 


i sommar min vän,jävlar vad vi ska hitta på bus då!

så snälla,ge mig sommarlov!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards