sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Sanna Svensson - 18 april 2011 20:17

Idag innan engelskan så märkte jag att det lät som om någon hällt 1 liter sand i min telefon+att den var död,så på engelskan så tog Larsson och Jonas beslutet att försöka hitta felet till det.Sagt och gjort.Dom plockade fram den ena saken efter den andra ur min älskade telefon,och efter den behandlingen var den om möjligt ännu mer död.Stendöd Resten av den dagen planerade jag hur jag skulle säga till mammsen att telefonen var sönder,och att jag skulle behöva ett antal tusen till en ny..Nu är det iallafall gjorde,och helt förstörd vart hon inte,speciellt inte efter att jag berättat att pappa pratat om att köpa en telefon till mig! hoppas!


 

kör på en bild från i sommras då!

 

För övrigt så har dagen varit helt okej,gått i en rasande fart!

Garvat som vanligt på lektionerna.Jag och Karin höll typ på att dö när Rasmus och Birk satt och försöka sy på slöjden,kom ut ett antal svordommar ur munnarna deras om jag säger så.

Idag har det även blivit en hel stek också,riktigt gött väder!

Hoppas på det även imon när jag slutar 12.35 typ.Den som lever får se helt enkelt!


Dagens:

( rasmus) - Men hur fan ska det här vara? Vart är fram och bak på den här?,säger han samtidigt som han vrider och vänder på sitt nysydda linne.

( birk ) - Men kolla vart lappen är då!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards