sannaveronicasvensson

Alla inlägg under januari 2012

Av Sanna Svensson - 21 januari 2012 09:55

Godmorgon.

Vad gör jag uppe? Och det värsta är att jag redan varit vaken i typ en timme. fml.

Sitter iallafall hemma hos pappsen min. Kom dit igår på kvällskvisten då det blev äta och chill typ. Kollade även på en film,och däckade såfort den var slut.

Skoladagen var väl helt okej,allafall första lektionen då vi köra zumba på gympan. vår klass är kung på att dansa!

Även sista lektionen var brabra då vi hade vår kära Biggan på engelskan. saknar hennes lektioner!

 

Idag så visar det väl sig vad som händer...måste iallafall ner på stan för diverse inköp. Bland annat grejs till rummet mitt. Börjar ta sig nu vettni.

Men nu ska jag börja fixa till mig litterå. Hörs!


 

tillbaka till dom dagarna? ja,tack!

  

Av Sanna Svensson - 19 januari 2012 16:35

Tjobre.

Idag var det öppet hus på skolan och det var verkligen tur det. Fått en helt annan bild av hur läget ligger till på skolan. Dock har jag inte skickat in ansökan än,men det lutar åt handel och att läsa till några kurser. Sen ska man ju komma in också,men det är ju en annan femma. Får hoppas på det bästa bara.

Övriga lektioner som vi har haft idag har varit väldigt lugna och najsiga. Härlig dag med andra ord!


Ikväll så ska jag plugga lite,duscha,kladda med pennan och antagligen ta en snack med mamman min om gymnasiet så hon inte får en chock när det väl är dags. Och nu kan jag ju säga att jag ser faktiskt mer framimot gymnasiet mer än jag gjorde förut. Skräckblandad förtjusning helt enkelt!

Och avslutar inlägget med en söt bild:


 

<3





Av Sanna Svensson - 18 januari 2012 17:15

Tjobre!

hemma igen efter att ha varit i skolan som vanligt då. och jäkla fint jag trivs där alltså. Puss på södra skolan!

Dagen och lektionerna har varit himla trevliga. Chillat värst. På rasterna alltså. Har även känt mig viktig när jag var med på nått mattemöte. Och bestämt klasströjor har vi också gjort,och dom kommer ju helt klart att bli snyggast!


Nu på kvällskvisten måste jag göra läxor och plocka ihop lite på rummet mitt. Och efter det lär det väl bli en rulle och kladda på nått eller något sånt. Tagga värst till Öppet hus imon tänker jag också göra,och det ska bli riktigt spännande att gå på det!


Men somsagt,plugget väntar!



Av Sanna Svensson - 17 januari 2012 21:03

Just nu är jag även så sjukt pepp på sommar så jag håller på att dö. Eller jag vet inte om jag är det egentligen,för sommarlov betyder ju slutet för våran 9:a och det får mig att få tårar i ögonen och må illa bara av tanken. Fyfan. Jag kommer grina ihjäl mig. Vattenfastmascara-här kommer jag!

Fast sen åker ju smilebanden en bit upp av tanken på disco,sovmorgon,sena varma kvällar med dom allra bästa,sol,bad och båtåkning. Och i sommar har jag bestämt att den här sommaren ska bli den bästa någonsin. Det ska bara bli så. Och ska jag vara helt ärlig så tror jag att det kommer bli svårt att misslyckas med det eftersom folket som jag har runt omkring mig är bäst ingen protest.

Nästan så jag får rysningar av tanken på hur bra det kommer bli. hihi.

Vad gör vi? Nu kör vi! tagga sommar 2012!


 

en av dom bättre dagarna som jag haft. fan va jag vill tillbaka. så mycket att det gör ont i hela mig.

Av Sanna Svensson - 17 januari 2012 20:54

Det gör ont att han inte vill ha hela mig,

utan bara lite av mig,

ibland.

Det gör ont att det är han som lämnat mig,

när jag borde ha lämnat honom.

Det gör ont att det var han som hade ont,och nu ger han mig ont.

Av Sanna Svensson - 17 januari 2012 20:15

Hello.

Jag älskar min onepiece,den saken är ju klar. Så himla mysig att krypa in i efter att man har duschat. Mums!

Men innan duschen så har jag ju varit i skolan också. Och ibland älskar jag den också,som idag. Himla najsiga lektioner alltså. Speciellt på gympan så jag garvade så jag fick inte i magen. Herregud vilken söt gympalärare vi har.

Efter skolan så har jag bara chillat värst. Kollat på film och kladdat litterå. Har även snackat med mammsen om gaddning,och hon är fortfarande skepptisk,men det går framåt,helt klart! villvillvill!

Nu ska jag blogga och sen fixa mig inför att sova,för det är något jag behöver känner jag. Måste ju vara pigg inför resten av veckan liksom. Och helgen då jag beger mig till storstaden Mora. Längtar väldigt mycket dit just nu känner jag. Finstad.


 


jag skulle kunna göra mycket för att få sitta där och må så bra som jag gjorde då!

Av Sanna Svensson - 16 januari 2012 20:44

Asså jag vet att jag är fett osocial här,men det finns faktiskt annat att göra än att blogga. Typ chilla i soffan efter en hård skoldag. Dock så hade jag inte det idag precis,men dock hängde ögonlocken neråt så har gått och gäspat hela dagen... Men lektionerna har helt klart varit brabra!


Efter skolan har jag bara chillat framför en film med mamma och varma mackor. Helt okej måndag!

Ska väl snart stänga av det här och hoppa i säng,för jag har en hel del timmat attta igen känns det som.

Men först en söt bild på bror min:


 

finaste ungen!


Av Sanna Svensson - 11 januari 2012 18:09

Tja.

Diggar skolan väldigt hårt ja. Ibland iallafall. Iallafall idag. Har haft roliga lektioner hela dagen,men även mycket jobb. Höjdpunkten på dagen var ju lätt hemkunskapen. Herregud va jag,och resten av klassen garvade då. Herregud säger jag bara. Slutade med magont och rinnande ögon. kung! Och kung vart ju även brödet vi bakade,helt klart. Vart typ 1 meter högt,men det sket man väl i. Alla mobbade det,men sånt man får leva med.

Efter skolan har jag inte gjort speciellt mycket. Ätit mat och snackat med mammsen. Och funderat en massa över gymnasieval. Asså jag vill verkligen inte och jag vill så sjukt mycket. Och har även två linjer att välja mellan,och det är inget lätt val precis. fml. Chill eller plugg? Tyskland eller inte? Handel eller samhälle? Ja,det är frågan det. Någon som har något vettigt svar?


Ikväll tänker jag bara vara hemma och slappa framför tv:n och duscha. Och fundera lite mera. Och förhoppningsvis lägga mig i tid. Fast juste,sovmorgon imon. Katjing!


 

bara en fjuttig liten termin med er kvar nu. är ju så man vill ta livet av sig på en gång.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards