sannaveronicasvensson

Alla inlägg under januari 2012

Av Sanna Svensson - 10 januari 2012 20:39

Och det är sant det. Även om jag hatar att gå upp på mornarna så var det galet skönt att få göra något vettigt på dagarna och umgås med folket man saknat som bara den. När man fick krama om sina favoritkillar igen,då insåg man hur mycket man saknat dom. Inte okej. Skoldagen var helt okej den också,lite ovant bara. Dock är livet i 9:an hårt,fick en läxa. Första dagen liksom. Och imorgon får jag inte sluta tidigt heller. Då står nämligen hemkunskap på schemat. Men med våran mentorgrupp kan det nog inte bli annat än kung. Ikväll efter skolan så åt jag och sen gick jag upp och satte på en rulle,men efter en dryg timme somnade jag,så nu har jag nyss vaknat. Bra jobbat där Svensson. Nu ska jag väl checka klart på filmen och spela lite gitarr,och hoppas på att jag bli trött snart. Hörs!

Av Sanna Svensson - 9 januari 2012 17:55

Tjobre!

Stor chillarN som sitter här då. Har inte gjort nå vettigt alls idag. Sista lov dagen och allt. Blängt på en film och spelar gitarr samt drygat med lillebror är nog allt jag gjort,förutom datorn då. Har även lyssnat på hur brors lägenhet ser ut nu,och jag blir bara surare och surare varje gång jag hör något om den för den blir ju så fin och snygg så jag dör av avensjuka. fml.

Dock fick jag ett sug att göra någonting,så klickade hem lite prylar till gitarren som jag hoppas kommer snarast. Var även nära att köpa The Baseballs grejer,men stoppade mig själv i sista stund. Istället har jag lyssnat på dom hela dagen. så nice!

Ikväll så hade mamma ett önskemål om att kolla på film,och visst,klart man stället upp för laget liksom! Men innan dess ska jag duscha och lillebror somna.


Om jag överlever skoldagen imon,så kanske vi hörs!


 

den som tar mig tillbaka dit är jag evigt tacksam!

Av Sanna Svensson - 8 januari 2012 12:32

Godmorgon!

Är nog första gången på hundra år som jag sätter mig framför datorn det första jag gör. Gjorde det ju typ jämt förrut. Menmen.

Gårdagen var very najs. Skulle egentligen gå en brorunda med Malin men det slutade med att vi gick en bit innan vi hamnade på Ica med Jennie och Johanna där vi satt och snacka.

Kom hem efter nio någongång och då slog jag mig ner framför mitt favoritprogram när jag var liten- Gladiatorerna. Efter det blev det en rulle innan jag gick och la mig och lyssnade på musik.


Nu ska jag väl egentligen gå och fixa mig men istället kommer jag sitta här ett tag till,och när jag väl lägger ifrån mig den här mackapären så kommer jag antagligen gå upp och sätta på en rulle,alternativt spela gitarr. Men ja,det är ju ingen större skada skedd eftersom det är looov. kung.


Skulle jag inte tacka nej om jag fick tillåtelse att gadda mig med de nedan heller. Snyggt så jag dör. Snälla...?


 


Av Sanna Svensson - 7 januari 2012 16:17

Hellu.

Just nu sitter jag på golvet och chilar värst samtidigt som jag spelar gitarr och lyssnar på fin musik. Men ska nog hoppa in i duschen och fixa mig såfort jag skrivit klart det här inlägget. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer,om det blir att va hemma,ta en promenix ute på Sveg eller vara med Larra.


Gårdagen var iallafall kung. Började med att vara hemma till typ 15.30 Sen drog jag och Kurki på ishallen där det var invigningsmatch,och Sveg vann. kung! Träffade även mycket härligt folk på ishallen. När jag kom hem igen hade mamma dragit till Mora,dissaN!

Var dock bara hemma en stund innan jag knatade iväg och hade en riktigt trevlig och mysig natt och förmiddag. kung!

Men nu kallar duschen på mig.

Hörs någon dag!


 

finlivet rullar på helt enkelt!




Av Sanna Svensson - 5 januari 2012 19:42

Hellu. Just nu ligger jag och slappar värst i soffan samtidigt som skidskytte står på tven. Förutom att ligga i soffan så har jag inte gjort så mycket idag. Kom i säng vid typ 3 och blev väckt vid 12. Började då med att spela gitarr,älskar den ja!Ikväll så blir det väl en rulle kanske,och sen spela gitarr såklart. Ska även försöka att komma i säng tidigare idag. Måste ju va pigg imon ju!Aja,vi får se när vi hörs! Love.

Av Sanna Svensson - 4 januari 2012 18:20

Tjosanhoppsan!

sitter vid datorn efter att ha spenderat ett mycket trevligt dygn med min kära fru. Vi har varit på kondis,suttit på Ica,varit på gårn och sen svullat värst hemma hos mig. På kvällen blev det mest chill och mys. Efter 23 satt vi dock bänkade framför Tvn med diverse onyttiga saker och med onepicerna på. Titanic skulle nämligen visas. Och vi snyftade lika mycket som vanligt,såklart. Så underbar film.

När den slutat satt vi och snacka och slökola på Tvn. Sen kom gitarren fram och vi drog av några låtar.

Vid 6 tiden började ögonen kännas tunga så hoppade i säng då. ops!

Idag har vi mest degat runt efter att ha sovit bort hela dagen typ. Kollade även på en till rulle,innan Kurki drog hem.


Nu sitter jag forever alone här igen. Ska nog snart upp och sätta på en rulle till tror jag,och samtidigt fixa naglarna. Blir brare! Hörs!


 

Av Sanna Svensson - 2 januari 2012 13:57


Sådärja.


Sorry om det inte blir så mycket bloggning men internet är så segt här. Men ska väl knåpa ihop ett inlägg om nyår här då. Och det var ett riktigt kung nyår jag hade,helt klart en värdig avslutning på året och början på det nya. Dock så var det svinigt kallt. Höll på att frysa ihjäl ett tag där!


Men allt underbart folk gjorde ändå att det blev kungligt.

Och på tolvslaget körde jag nyårskyss med frugan min och Malin. mys!


Och kör väl några bilder på det också då:


       

finfolk!

 

Finns såklart en massa fler,men dom behåller jag själv tror jag. Blir brare!

Nu ska jag hoppa in i duschen,fixa mig occh äta och senare ska jag vara med Jennie. Blir nog en kung dag!

Hörs!





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards