sannaveronicasvensson

Alla inlägg under augusti 2017

Av Sanna Svensson - 17 augusti 2017 18:46

Just nu sitter vi i kö i hamnen, för att få åka på båten. En sak som jag har konstaterat är att jag aldrig kommer att flytta till Stockholm. ALDRIG. Den trafiken kan ju få vem som helst att få hjärtproblem.

Hur som helst. Jag hoppas att vi snart får åka på båten. Där väntas middag och att bara ha det bra.

Av Sanna Svensson - 17 augusti 2017 13:52

Väskan är packad. Keaton är lämnad på dagis. Och vi drar mot Stockholm, färjan och Finland.

Av Sanna Svensson - 16 augusti 2017 23:03

Det är mycket nytt i lägenheten nu. Även den här hyllan är ny hos oss. Den gör sig jättebra i hallen med lite fina lyktor på.

Av Sanna Svensson - 16 augusti 2017 22:02

Två nya lampor och en ny ljuslykta gjorde susen i vårt vardagsrum. Titta så mysigt det blev!

Av Sanna Svensson - 16 augusti 2017 19:50

Nu ska det bli ordning och reda bland våra verktyg. Vi har ju börjat samla på oss en hel del.

Av Sanna Svensson - 15 augusti 2017 19:34

Efter att Marcus kom tillbaka från sin flygning så tog vi en omgång minigolf. Jag var riktigt grym idag! Dock räckte det inte hela vägen till seger, men en förlust med bara fyra slag känns helt okej! Revanschlusten är stor.


Efter en avslutad (mini)golfrunda tog vi ett glas rosé. Och ett glas fanta. Är det semester så är det. Det gäller ju att värma upp levern inför Spanienresan. ;)


Nu degar vi i soffan efter att ha hängt upp tvätten som vi håller på att tvätta. Vi ska väl bege oss mot köket och laga lite lax till middag snart dock. Orken ska bara infinna sig.

Av Sanna Svensson - 15 augusti 2017 13:15

Marcus är snart uppe i det blå och förnyar sina cert. Då passar jag på att göra det jag är bra på, sola, lyssna på podd och lösa korsord.

Av Sanna Svensson - 14 augusti 2017 19:48

Dom orden beskriver gårdagen bra. Jag och Marcus tog med Lucas för en runda minigolf på campingen i Mora. Banorna var jättefina och roliga, och det gick faktiskt bra för mig. Eller det gick bra för oss alla! Vilket var så roligt. Efter att vi hade spelat klart minigolfen så hittade vi några spelmaskiner. Jag vet inte vem av oss tre som tyckte dom var roligast, haha.


Efter att vi var nöjda där så åkte vi till Selja och packade ihop våra saker till bilen. Sen åkte vi till Alicia och hennes föräldrar. Där bjöds det på hundbus, tacopaj och mys med Alicia. Så härligt! Efter några timmar rullade bilen vidare mot Västerås igen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards