sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 1 november 2017

Av Sanna Svensson - 1 november 2017 17:42

Tänk att det har slagit om till november, redan? Det känns som att vintern snart knackar på dörren här. Det har kommit snö på andra delar i vårt avlånga land men inte här. Än.

Första november har bjudit på en riktigt slapp dag. Vi började med en god frukost, färskpressad juice, smoothie och en toast. Till det serverades lite yatzy-spel, där jag tyvärr inte hade min bästa dag.

Sen har vi degat mycket i soffan, ätit lunch och tagit en promenad. På eftermiddagen så har jag städat i köket och hallen och Marcus har spelat Mario. Nu precis har vi avslutat ett gemensamt race på Mario. Och jag förlorade även där. :(

Strax ska Marcus köra sina päron till Arlanda. Jag ska äta rester till middag och sen lägga mig och vila. Inatt väntar jobb. Det är första passet på närmare en vecka och första nattpasset på lääänge. Det känns ovant och lite segt. Men man lär nog komma igång bara man kommer dit.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards