sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 16 november 2017

Av Sanna Svensson - 16 november 2017 19:17

När det ska städas är det givet för mig att lyssna på podd. Ibland musik men oftast podd. Spöktimmen är en podd som jag gillar oroligt mycket. Den har en bra blandning av verkliga händelser och fall, konspirationsteorier och fakta.

Nu ska jag lyssna på ett avsnitt jag längtat efter med skräckblandad förtjusning, Stalkers. Usch, det är tur att vi bor en bit upp från marken känner jag bara. Det här kommer sätta sprätt på mina mardrömmar.

Av Sanna Svensson - 16 november 2017 17:56

Nu har vi bokat av kompetensutveckling från listan. Idag besökte vi Ungdomsenheten där vi fick mycket intressant information och även en hel del lovord, vilket piggade upp!

När jag kom hem umgicks jag och Marcus lite innan jag körde honom till jobbet. Efter att ha lämnat av honom så åkte jag till Eko för att handla dom första julgrejerna. Jag skulle kunna köpa hela deras julavdelning, så mycket fint! Nu tänkte jag att jag skulle börja fixa lite med det, och sen städa lite. Klockan 20 dunkar jag ner mig i soffan för att kolla på Syrror. Det blir min kväll det!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards