sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 13 november 2017

Av Sanna Svensson - 13 november 2017 19:53

Hej på er. Hoppas allt är bra!

Allt är bra med mig men jag är trött. Idag har jag och en kollega, Marion, varit till Uppsala på kompetensutveckling. Det är en satsning jobbet gör för att vi ska få ökad förståelse för hur myndigheten arbetar. Vi ska vara på totalt sju olika enheter. Idag stod Beslag och Brott i nära relation på agendan. En rolig dag som var lärorik och intressant. Men mest av allt, så var det skönt att komma ut utanför våra väggar och se någonting annat. Imorgon väntar Lokus och Bedrägeri!

Efter att ha kommit hem igen så hann jag inte mer än stänga dörren innan jag och Marcus skulle ner i tvättstugan och tvätta. Nu är typ allt tvättat och vi är äntligen i fas igen, och det känns bättre än bra. Resten av eftermiddagen spenderade vi framför ?Skam?. Nu under kvällskvisten vet jag icke vad vi ska göra, kanske vika all den tvätt vi har tvättat. Det hade ju varit bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards