sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 1 november 2018

Av Sanna Svensson - 1 november 2018 16:18

Tillbaka till verkligheten igen. Igår fick jag ett besked som gjorde att världen vändes upp och ner, och allt kändes bara helt overkligt och orättvist. Idag känns allting lite bättre igen, men livet kommer inte att bli som var det tidigare. Ni som vet, ni vet, och det räcker bra så. 


Idag hade båda jag och Marcus förmiddagen ledig vilket var så välbehövligt. Jag vaknade av mig själv först vid 8:30, men somnade sen om efter att ha legat och dragit mig i en timme. Så vaknade igen vid 11:30 tror jag, haha. Inte riktigt det som var planerat, men min kropp och hjärna behövde säkert det. Direkt efter att vi klev upp så hade vi bokat tvättstuga så det roade vi oss med i några timmar. Det var drygt men som alltid så är det skönt när det är klart igen. Efter det stökade vi på lite, och sen drog Marcus iväg till jobbet strax före 16. Efter det har jag pratat med både pappa och mamma i telefon, och nu satte jag mig vid datorn lite. Jag ska bara ha en väldigt lugn eftermiddag och kväll, utan några måsten och krav. Ibland behöver man det. 


Ta hand om er så länge! <3



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards