sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 3 november 2018

Av Sanna Svensson - 3 november 2018 10:58

Vilken mysig fredag vi hade igår. Den var så mysig på många sätt, och vi hann med massa roliga saker.


Jag började med att jobba fram till 14 ungefär. Jag var jättetrött på morgonen. Ett resultat efter att ha spelat Mario Party för sent in på natten. Men härliga kollegor och god dryck gjorde att jag kom igång igen. Och därefter rullade allting på bra och dagen gick bra. Marcus hade en ledig dag igår, så jag fick ett infall att vi skulle gå lite på stan ihop. Jag skulle ändå köpa ett par svarta jeans och han hämta ut ett paket, så jag tänkte att vi kunde göra en mysig grej av det. Så vi gick i lite affärer och strosade lite. Sen avslutade vi med en fika, som kanske mer gick över i en second lunch. Jag åt amerikanska pannkakor och Marcus åt en räkmacka som drömmgod ut!


När vi kom hem igen chillade vi i soffan lite. Jag chillade nog mer än Marcus, för jag råkade slumra till. Ops…. När jag vaknade igen så spelade vi återigen Mario Party, för det är bara SÅ KUL. Sen hade klockan vips blivit för mycket egentligen. Vi åkte iväg till Ica och köpte lite fredagsgodis och sen åkte vi hem och lagade middag. Vi gjorde en favorit i repris, nudelwok med lövbiff. Jag la aldrig upp receptet förra gången, så jag gör det nu istället. Det blev lika gott som vanligt och det är nog en av mina favoriträtter numera. Vi åt middag framför en film, The Hitman´s Bodyguard” – superduperbra. En perfekt avslutning på en perfekt kväll.


   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards