sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 4 november 2018

Av Sanna Svensson - 4 november 2018 18:55

Hej på er alla. Vilken fin dag jag har haft idag. En söndag som jag tycker att den ska vara. Ledig och utan några egentliga måsten. Men en dag som man fyller med saker att göra ändå. För att man vill.

Dagen började med att få sova utan att ha någon klocka ställd. Redan där började det ju bra, eller hur? Enda nackdelen var att Marcus inte låg bredvid mig. Han åkte för att jobba flera timmar innan jag vaknade. Jag klev upp efter en stund och åt frukost framför en gammal Beck-film som jag börjat kolla på igår. Sen provbakade jag några frallor som jag fått recept av från en kompis. Få ingredienser, och gick snabbt att göra. Jag har inte provsmakat än, så kan inte säga om det är något som rekommenderas eller icke! Efter det gjorde jag sådär vanliga saker. Typ åt lunch. Gick ut med Keaton. Duschade och sminkade mig. Och sen var klockan 15, och Marcus kom hem. Då vilade han sina trötta ben en stund och sen åkte vi till Erikslund.

Vi började med XXL, där vi köpte vattenflaskor. Sen på flera butiker inne på Erikslund. Mitt mål var att hitta massa småplock som jag kan använda för att slå in fina julklappar. Och det fanns massor med fint! Så det här kom jag hem med. Nu måste jag köpa julklappar också, så att jag kan börja slå in. Längtar!!


Efter att vi hade strosat klart satte vi oss i bilen igen och åkte till en kyrkogård inne i stan. Där gick vi till minneslunden och jag tände ett ljus för min saknade farmor som har varit borta i ett år nu. Det känns verkligen inte som att det var så längesen, men det är det. Saknade lilla farmor, jag hoppas att du har det bra där du är. Och jag är övertygad om att du är här och hälsar på oss imellanåt. <3


Usch, nu gråter jag lite. Hon är så saknad.

Nu ska jag kramas med Marcus lite och sen ska vi nog laga middag. Idag blir det kycklingkebab med pommes och hemgjorda såser. Vi kommer säkert äta det framför en film eller något. Det får man göra när det är söndag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards