sannaveronicasvensson

Alla inlägg under oktober 2020

Av Sanna Svensson - 6 oktober 2020 20:22


Inte fel! Detta tillsammans med grillade hamburgare till lunch och bra snack gjorde att den här tisdagen blev en väldigt bra tisdag.

Av Sanna Svensson - 4 oktober 2020 10:15

God morgon denna söndag. Jag ligger fortfarande kvar i sängen och ska vakna till. Sen är det dags att fånga dagen. Planen för dagen är att fixa här hemma. Vi hade tänkt köra på igår men det blev lite annat. Keaton klippte sig. Så omkretsen på den här nosen är nog 70% mindre nu.


Vi fick älgkött och sen råkade vi ta en tupplur också. Så efter det var det kväll och vi hade inte gjort så mycket nytta som vi hade tänkt. Middagen blev grönsaker och dipp, och chips. Sen kollade vi på Prison Break (för andra gången). Wow alltså, den serien är så bra. När klockan närmade sig tolv körde vi ett ryck och bar in maaassa kartonger. Detta efter den ständiga kvällspromenaden till insamlingen vid Coop.

Idag ska vi som sagt fixa hemma. Och till middag ska vi grilla. Vi hade tänkt göra det igår men det blir idag i stället. Mums. Imorgon åker jag till Östersund, så jag känner att jag vill maxa tiden här hemma idag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards