sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 2 december 2020

Av Sanna Svensson - 2 december 2020 09:53

Det var inte mycket uppdaterat här inte. Anledningen? Ja, jag hinner knappt gå upp fören jag ska lägga mig igen känns det som. Herregud vad dagarna går fort.

December har knackat på dörren och kommit in. Tänk att det snart är jul?! Vi har börjat pynta lite smått med adventsljusstakar och stjärnor, igår kollade vi på julkalendern och öppnande våra egna julkalendrar. Mys! Tre, eller fyra dagar i rad har vi druckit glögg.

Vi lovade tidigt varandra att nu när vi flyttar in i hus så ska vi verkligen mysa på hela december. Pynta, baka och njuta av hela december. Nästintill att vi skulle göra snögrottor och åka madrass varje dag. Nu är tiderna som dom är och man (jag) har tappat lite av den gnistan. Det kommer inte bli riktigt som tänkt. Men vi försöker få till en bra julstämning hemma ändå.

Nu ska jag jobba vidare. På lunchen ska jag och Karin ut och gå, kanske en brorunda. Andra gången på en vecka. Heja oss! Vårat nya sätt att umgås.

Och kika in den här bilden som Marcus tog för någon kväll sen. Wow!

Rörigt inlägg men det speglar livet på ett ärligt sätt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards