sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 25 december 2020

Av Sanna Svensson - 25 december 2020 01:37

Först och främst, god jul alla! Hoppas att varenda en av er har haft en fin julafton.

Jag har precis strandat i sängen, mätt, trött och tillfreds. Det har varit en fin julafton. Annorlunda och inte som tänkt, men bra. Jag har ätit så mycket mat hela dagen att det känns som att jag inte behöver äta på en vecka. I hallen står massor av paket jag och vi har fått.

Men från början då. Vi började dagen med att starta en tomtegröt och kollade sen på julkalender. Så fint slut måste jag säga <3 Vi åt gröt och drack varm choklad till frukost. Och pepparkakor som vi fått.


Sen åkte vi till Viola där vi fikade utomhus. Väldigt mysigt och gott att dricka glögg utomhus.


(Den här bilden snodde jag av Amanda för det var så himla fin!!)

Efter fika åkte vi hem och myste ett tag. Marcus duschade och jag fixade mig. När klockan började närma sig Kalle åkte vi till Pernilla och Börje för Kalle-tittande och glögg.


Efter Kalle började det fixas med maten. Mums.


Så mätt efter två vändor. Pust!

Efter middagen gick vi på paketöppning. Vi tog det i lugn och ro där en öppnade i taget. Väldigt mysigt och kul. Jag fick fantastiska presenter, så bortskämd.


När klapparna var öppnade så fikade vi efterrätt, fikabröd och ris ala Malta. Smaskens.

Och som sagt, nu har jag landat i sängen och längtar efter att få sova länge imorgon.

Hoppas som sagt att ni haft en bra julafton. Och jag är väldigt glad över att videosamtal finns i dessa tider <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards