sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Sanna Svensson - 3 oktober 2010 17:03

Har haft en riktigt kung helg med två underbara kompisar!Mycket skratt o tok har det blivit men är så mycket så orkar inte skriva om allt men blir lite iallafall!


Fredag:Efter en seg men kul skoldag begav jag och Hanna oss hem till henne innan vi åkte hem till mig.På kvällen så var vi ute och fotade i kanske en timme!Snacka om att jag blir avensjuk när man ser bilderna....suck!*


             -den är sjukt fin!-de prasslade i skogen!

  

Fett härligt!

Sen vart det Idol och till min stora glädje gick Olle vidare!:D

Efter Idol vart det filmtajm och ja....vad ska jag säga.....när jag starta filmen så var det på typ högst volym så det typ small och både jag och Hanna lämnade golvet/soffan för en sekund!När jag skulle sänka tog jag såklart fel dosa och kändes som en evighet innan det vart tyst....var ju skiträdd att lillebror skulle vakna!Sen satt vi väl och garva i ett antal minuter.....:D

Efter Titanic vart det en ganska tidig kväll(01.40 typ)


Lördag:Gjorde vi väl inge speciellt....vart väl Tv och datorn och lite puts mest hela dagen!Vid 15.30 åkte vi ner på Sveg och vi lämna av Hanna innan jag fortsatte till fam Östling/Andersson.  

Där vart jag bjuden på en sjuuukt god 3-rättersmiddag.Tack!Och det vart faktiskt första gånger jag åt räkor och rom!;)

Sen gick vi ner på ica och köpte "lite" chips och hyrde film.Träffa även på Malin och Amanda(y) vart dock ingen film på kvällen utan den kolla vi på dan efter.Sen vart det en massa svull och en massa pratpratprat!Ganska tidig kväll(02.30-03.00)

Idag:Gjorde typ ingenting....datorn typ hela tiden.Vid 15.30 åkte jag hem och sen dess har jag typ bara suttit vid datorn:)

En riktig slappkväll!(y)


Försöker ladda upp en film men det funkar inte...:/ kommer kanske upp i ett annat inlägg!





 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards