sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Sanna Svensson - 7 oktober 2010 19:59

Dagarna går ju i en rasande fart nu...shit!Det är ju redan torsdagkväll....snart helg ju!Och den här helgen är riktigt efterlängtad-förra helgen vart det ju inte alls mycket sömn och den har veckan har det också varit dåligt med det.Vi har dock haft väldigt lite läxförhör och prov den här veckan så det har varit superskönt!

Idag har dagen varit väldigt chill tycker jag:

Bild-Hade bara 50min och då skulle vi rita av Jennifer

Skolfoto-Väntar med spänning......

Svenska-Ordförståelse(jag sög),dekargåtor

Lunch

Matte-Jag var så jäkla trött så jag var allmänt dryg hela tiden!xD

Idrott-Kondition&Styrka....sjuuukt tråkigt,men välbehövligt!

So-Samma som på matten!


Sen har jag ju sagt innan att lärarna är typ störd och idag visade våran So-lärare vad han går för i sina "bästa stunder" :

-Du...vad skulle du säga om han frågade chans på dig?sa Magnus och nickade åt Anton.

-Öhh,nej!

-Är du 100% säker?

-Men JAA!


Asså vad får han allt ifrån!?


Nu på kvällen har fotbollslaget ätit på Knuten och pratat lite om nästa säsong och så.För jäkla härligt gäng!


Men nu ska jag fokusera mig på Robinson!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards