sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Sanna Svensson - 6 oktober 2010 19:43

Det har väl varit dagens "ämne" eller vad man ska säga.....jag undrar hur många gånger jag sagt så till Sara idag!xD äsch,strunt samma!

Dagen är gått väldigt fort trots att vi har många ämnen idag:


Idrott:kondition och puls

So:Eget arbete

No:Kunskapskontroll och prat

Eftersom Rolf har noll koll när vi slutar på vart det typ 25 min tidigare-LUNCH!

Svenska:Kurator/Skolsyster/Bokprat och recention

Franska:Jobb.....

Och eftersom man har så härliga klasskompisar/lärare så skrattar man sig igenom lektionerna!Jag citerar Biggan(eng.lärare):

-Var i helvete har du förbannade jävla cp boken!!!!????

Hahaha!xD

Men "citatet" Malin sa idag....jag vet inte om det är för dumt eller kanske för äckligt för att skriva på bloggen!Men gud så jag skratta iallafall!;D


Nu sitter jag och taggar inför skolfoto...sådär lagom pepp!Menmen!


  


                                                  

                                    Du har damp!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards