sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Sanna Svensson - 6 oktober 2011 12:12

Asså vi har inte fått nått internet till lägenheten och då blir bloggningen ganska så lidande som ni säkert har märkt. Och sen har jag inte orkat mobilbloggat heller,lat jag vet. Men har verkligen fullt upp med allt vad flytt heter. Men nu har vi allafall flyttat in,fått någolunda bra ordning på saker och ting fast det är ju fortfarande mycket som ska inhandlas förstås. Så,nu blev det lite uppdaterat på flyttpunkten.


Det känns så ganska segt att köra på en återberättning av allt som hänt under dom senaste dagarna(veckorna) så det skiter jag i. Kör bara på gårdagen och idag då.

Igår så lekte jag flykting i Östersund. Det var ganska så kul,iallafall i början när det var lite action inblandat. Fast ibland var det nästan lite för mycket,var typ livrädd vissa stunder. Men på slutet var det bara en massa väntan. suck.

Men höjdpunkterna,förutom alla kommentarer man fått under den dagen,var ju helt klart bussresorna dit och hem. Och den påväg hem var ju helt klart kung. Garvade så jag grät tillslut. diggar min klass ja!

 

Efter en sån dag är man ju ganska slut så jag la mig först på golvet och sen i sängen. Och båda gångerna höll jag på att somna. Och när jag låg som skönast så ringde Josef och sa: -Jag kommer hem till dig nu ja!

Var bara att vakna till liv då. När jag var påväg ut för att möta han så skrek en förtillfället okänd människa till och jag flög en meter upp i luften. Jävla Jens.

Efter att t ute ett tag gick vi in och chilla lite innan dom bäddade om min säng och vi drog till gården,och jag fick för första gången sitta bak på en moppe. Och  det var faktiskt jäkligt najs det också måste jag säga,fast fattar fortfarnade inte hur Malin vågar åka med dig. toka!

Var på gårn typ 45 min innan Josef skjussade hem mig och jag hoppade i säng,slut som artist.


Idag hade jag sovmorgon men mamma kom och väckte mig den vanliga tiden ändå den jäkeln. suck.

Men skoldagen har hitills varit helt okej. En grymt chill franska. Härlig musik. Spellektion som gick bra. Och sen ett lyckat kemiprov. Nå återstår bara bild och engelska då. Får se hur det går med dom lektionerna.

Men nu ska jag och Karin nog knata bort till bilden så får se nr vi hörs nästa gång. Och bilder från dom här dagarna kommer upp nån gång i framtiden.

Hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards