sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Sanna Svensson - 30 oktober 2011 20:16

Var tvungen att dra till med en smileys bara för det. Dock är det hypersegt och så men det är allafall ett internet.


Somsagt,jag är hemma nu efter en najsig bussresa. Kung sällskap är ju aldrig fel liksom.

Väl hemma blev det att äta lite och så. Umgås med mamman min typ. Men nu har hon gått en våning upp och jag njuter av att ha internett. Fattar ni? dock ska jag nog inte njuta så länge till för jag ska nog knata ut på Sveg såsmåning om. Blir nog att umgås med folk ikväll. Feels helt okej. Sen kommer ju mina grejer från IKEA imon och även det känns kung. Och sen ska jag tillbrina några dagar i Mora med Malin också. Jäkla grymt det här lovet kommer bli känner jag.

Men nu kallar Samuul på mig. Och Samuul är himla söt,för er som inte redan visste det.

Vi hörs!

Av Sanna Svensson - 30 oktober 2011 09:31

Godmorgon!

Fråga inte vad jag gör vaken nu,för det vet jag inte ens själv. Och det värsta är att jag varit vaken i typ två timmar. suck. Idag så har jag ingen aning om vad som händer,förutom att jag ska åka hem till Swweg klockan 16.

Det visar sig helt enkelt liksom. Ska väl fixa till mig lite först och främst då.

Lika bra man börjar så man blir klar någongång.

Men först en bild på mannen som fått mig att överleva. Fin han.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards