sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Sanna Svensson - 28 oktober 2011 20:32

Nu sitter jag äntligen vid en dator igen. Dock blir det inga bilder från dom här dagarna för är på pappas dator,orkar liksom inte starta upp min. lat.

Sen i onsdags har det väl inte hänt nått speciellt tror jag. Har väl varit bra skoldagar. Jobbiga men roliga. Har tränat lite. Pluggat häcken av mig. Chillat. Typ det jag gjort.

Idag hade jag en jäkla massa grejs,redovisningar,prov och läxförhör. Jäkla fint det alltså. suck.

Men förutom det var väl dagen helt okej. Efter skolan tvingade mamma iväg mig till Mora. 

Åkte till bror och checkade hans lägenhet. jag älskar den,trots att den inte är klar på långa vägar. fan.

Sen drog jag till farsgubben min. Var där en stund innan vi åkte och med bilen och kolla lite.

Nu sitter jag här och dunkar musik i min ensamhet. kul. och så lär jag nog tillbringa några timmar till också.

Men får taggataggatagga inför imon då vi åker till Borlänge. Wieeeee! Satsar på att göra pappa åtminstonde några hundralappar fattigare. sitter och kikar på gina nu och det tror jag nog inte blir några problem.

Hörs kanske imon!





snyggaste klassen<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards