sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Sanna Svensson - 19 oktober 2011 14:43

Men jag har faktiskt haft ganska mycket att göra+att jag inte har internet än,håller på att dö.Dagen har varit brabra. 4 lektionen är faktiskt inte helt fel. Nått som dock var fel var att jag gjorde franskaprov idag. Det gick inget vidare.Efter skolan följde jag med Nils och Rasmus till Ica innan jag knatade hem, men ska väl snart till skolan för att vara med Sara. gött!Sen ikväll ska jag och mamman mig göra nått vi inte gjort på väldigt länge,nämligen gå på bio. Haha kung!Sen vi hördes sist har det faktiskt hänt en massa:* jag har spelat curling.* jag har beställt biljetter till höstrocken,som är på fredag.* jag har färgat håret. Lilla. Näe,men mörkare iallfall.* jag har återigen blivit singel.* jag har varit med Malin i Mora. * jag har varit sjuk i en vecka. kulliv.* jag har ätit glass ute mitt i natten. det var kallt men trevligt.* jag har åkt en så kallad buggy(tror jag) med Samuul. kung.* jag har även gjort en massa annat som inte ska skriva ut på bloggen,men jäkligt kul har jag haft!Men nu ska jag snart dra på mig kläder och dra mig ut på Sveg.Hörs väl!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards