sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 4 december 2017

Av Sanna Svensson - 4 december 2017 19:34

Hejsan!

På vår lediga söndag har vi roat oss med att handla på stan, ätit middag på IKEA och nu håller vi på att baka för fullt.

Det är ju bara så mysigt att köpa julklappar tycket jag. Skulle kunna köpa hur mycket som helst. <3 Jag köpte även lite kläder, en skinnkjol och en glansig t-shirt. Oväntat men snyggt tyckte jag. En bild på det tänkte jag lägga upp imorgon eller i övermorgon.

Eftersom vi inte hade någon riktig middagsplan så passade vi på att äta middag på IKEA när vi ändå hade ett annat ärende ute på den delen av stan. Jag tog köttbullar och mos, mums!




Just nu håller vi på att baka farmors lunchpepparkakor, som dom så fint heter. Vi har haft degen i kylen i tre dygn nu för att den skulle vila till sig. Vi har aldrig bakat, aldrig ätit och aldrig sett dessa kakor förut, så vi får helt enkelt se hur det blir.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards