sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 17 december 2017

Av Sanna Svensson - 17 december 2017 11:45

Jag och Keaton har precis kommit in från en kall och solig promenad. Jag fick rapport från Marcus när han åkte till jobbet i morse att det var -7 grader, så tempen ligger väl säkert där omkring just nu med.

Och Keaton då. Vår älskade snöhund. Han som ska ha sitt ursprung i Portugal, men som älskar snö mer än leverpastej och skinka. Man ser verkligen hur glad han är nu när det är snö här. Det bästa han vet är att ha nosen i backen och nosa järnet. Ända tills han har dragit in för mycket snö i nosen, och han måste nysa, haha.

Jag passade på att knäppa några fina bilder på honom när vi var ute. Han tycker inte att det är jättekul, men han är så stilig ändå.


Nu ska jag städa upp här hemma, tillsammans med en podd i öronen. Disken som blev från maten igår står fortfarande kvar, så det finns lite att pyssla med.

När Marcus kommer hem med bilen så ska jag åka till en kompis i Arboga som flyttat till egen lya. Kul tycker jag. Marcus tycker nog mest att jag är osocial, haha.

Där har ni min dag i stora drag. Hoppas att ni alla får en fantastisk och solig söndag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards