sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 18 oktober 2018

Av Sanna Svensson - 18 oktober 2018 16:55

Att jag igår när vi handlade fick välja vilken blomma jag ville få av honom. Varför frågade jag. "För att du är så duktig och för att jag älskar dig", svarade han.

Älskade människa, vad glad jag är att jag har dig. <3

Av Sanna Svensson - 18 oktober 2018 16:23

Mitt liv är lite bakvänt nu när jag har jobbat tre nätter, så jag har klivit upp för bara någon timme sen och det får därför bli ett godmorgon idag. Jag har inte hunnit med så mycket än, eftersom jag ganska nyss klev upp... Jag och Marcus började med att ta en liten promenad i solskenet (hur skönt är det inte ute!?) Efter det beställde vi hundmat och sen åt vi själva lunch. Sen var det dags för honom att åka på jobbet, så körde honom dit. Nu sitter jag på balkongen och lapar i mig sol innan den sjunker ner nedanför räcket. Jag har precis beställt maaassor med kläder från Nelly och H&M. Det är främst sommarkläder som jag har köpt för att vara redo för Karibien. Så nu är det bara att vänta på att två paket dyker upp framöver här. :D 


När solen har sjunkit ännu mer så ska jag gå in och vika gårdagens tvätt, som av någon konstig anledning inte har blivit vikt. Det är väl ungefär så långt som dagens planer sträcker sig. Marcus slutar 23 idag, och dit är det ju några timmar. Men det känns väldigt skönt att bara ha en eftermiddag helt solo och kunna göra vad man vill. 


Puss o hej, leverpastej!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards