sannaveronicasvensson

Direktlänk till inlägg 13 november 2018

Karman slog till hårt

Av Sanna Svensson - 13 november 2018 23:04

Hej halloj! Hoppas att allt är bra med er. Jag lever och är på benen. Om än sakta och haltande. Och jag lovar att det här är för att jag kissade på Säter. Karma. Min vänstra fotled har under dagen blivit rejält uppsvälld, och min fotknöl är ett minne blott. Men den fungerar att gå på, nästan som vanligt. Förutom i trappor. Då är vi inte riktigt överens. Mitt högra knä är just nu det som gör mest ont. Såret varar, svider och gör mest ont hela tiden. Jag försöker ömsom tvätta ömson lufta det så gott jag kan för att försöka få det att läka ihop. Jag hoppas att kroppen kämpar på bra med det, för just nu sitter det var en del sand i såret som jag inte lyckats fått ur än. Men förutom det så går det rätt så bra. När man tänker efter så kunde det ju ha gått mycket värre. Jag kunde ha brutit något. (mardröm inför resan) Eller så kunde jag ha landat på Keaton, eftersom jag gick med honom. Eller så kunde jag ha slagit mig betydligt värre. Så en stukad fot och ett sår är ju ändå lindigt. 


Men nog om det! Idag har jag iallafall jobbat under dagen. Dagen har gått jättefort och smärtfritt. Vi hade medlyssnare med oss idag, och det är främst roligt men också rätt krävande. Under dagen fick jag ett väldigt roligt besked också, men det är en hemlis tills jag vet helt hur det blir. 


När jag kom hem stökade jag på lite innan jag vilade litegrann. Sen kom Marcus hem och då åkte vi och köpte mat som vi har käkat. Efter det har vi handlat lite och nu ska vi kolla på det senaste programmet av Hela Sverige Bakar. Och sen blir det sussa. ZzzZzz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Svensson - Torsdag 15 feb 21:07

En solig morgon på väg till jobb på annan ort. Vi fick göra en räddningsinsats av vår bro som höll på att rasa när snön smälte. Det var längesen jag kände sån stress som när vi hörde att spikarna centimeter för centimeter drogs ut från hus...

Av Sanna Svensson - Fredag 19 jan 20:03


Och en god frukostmacka åts i solskenet långt inne, borta från kylan. ...

Av Sanna Svensson - Måndag 15 jan 15:46

Den här helgen hann knappt börja innan den slutade kändes det som. Jag gissar att det var för att heeela lördagen spenderades i curlinghallen. Vi har ett tjejlag anmält till division 2-spel. Så i helgen var första sammandrabbningen. Det blev en inten...

Av Sanna Svensson - Måndag 8 jan 12:57

2023. Dags för årets sammanfattning av året som passerat. Eftersom jag varit så himla dålig på att blogga det här året så känns en sammanfattning absolut aktuell. 2023 har innehållit det mesta. Mellanmjölk men främst djupa dalar och höga toppar. Et...

Av Sanna Svensson - 24 december 2023 02:00


Vår jul i år blev inte som tänkt. Influensa som först slog till mot Marcus och sen mig. Det blir så ibland. Jag hoppas att ni alla får en fin jul! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards