sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 8 augusti 2021

Av Sanna Svensson - 8 augusti 2021 15:08

Inte nog med att jag hade världens mysigaste dag igår, jag fick hur mycket presenter som helst. Som sagt, så bortskämd. Jag tänker lägga ut bilder på allting. Lika mycket för att ni som vill ska få se. Men också för egen del. Den här bloggen stöttar mig i mitt dåliga minne och det är så kul att gå tillbaka och läsa gamla inlägg och minnas tillbaka. 


Dagen då. Den började med att jag vaknade av paket från Marcus. Vi gick upp och laga ägg, bacon och vita bönor till brunch. Sen dröjde det inte länge innan dom första gästerna kom och efter det var det full rulle hela dagen. Jag delade upp firandet så att Marcus familj kom på dagen och fikade, och sen kom mamma och lillebror och åt middag senare. Vid fikat var det precis så att alla fick plats ändå ute på altanen så det blev precis lagom. Fikat varade i några timmar och tiden gick fortare än vad jag tänkt. Så poff var det kväll och mamma och lillebror ringde på dörren. 


Det blev trerätters med löjromschips, kebab och marängtårta. Och så körde vi femkamp som Lucas vann. Det var en perfekt aktivitet. Rolig och alls mycket att förbereda. Vi avslutade kvällen med att börja kolla på en film. 


Här kommer bilder på det jag fick: 


En fin blomma i en fantastisk gammal kopparkruka. Älskar kombinationen av gammalt och nytt. 


 

Ett armband från Lucas. Det står "You're my favorite person of all time!" Åh, lilla älsklingen 


 

En kaffeburk från Solstickan. Men nej, vi har inte börjat dricka kaffe än. När jag såg den förut tänkte jag direkt "en sån vill jag ha och ha grejer i för att tända spisen". Och nu står den där. 


 

Nu hoppas jag att allting är med på bilderna. Det ni ser är: 

- Två blombuketter. Den till vänster har Pernilla plockat i trädgården i Härjis. WOW!

- En vas med kurbits på. 

- En helg på hotell i Sundsvall 

- En skål

- Ett pussel med Svegsbjörnen på

- Presentkort på 64kvadrat

- En ljuslykta med ljus i

- Tre vaser/ljuslyktor i olika storlekar med i samma serie

- Smörkniv

- Måttsats

- Salladsbestick 



     

Tack tack tack! Har jag missat något får det bli ett hedersinlägg senare. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards