sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 13 augusti 2021

Av Sanna Svensson - 13 augusti 2021 23:58

Thank god för helg! Den var så välkommen idag. Det har varit en mastig vecka på jobbet plus att man är i ärlighetens namn lite småseg än tycker jag. Hur var det man la upp ett förhör? Vad skulle man fylla i där? Vad hette den där blanketten nu igen? Därför var det välkommet med helg, och jag flexade ut redan vid 14.

Då kröp jag ner bredvid Marcus i sängen och slumrade. Marcus tog sin andra spruta igår och blev - sjuk. När jag vaknade vid sju i morse och kände på honom var han kokhet.. Så han har mest vilat idag, stackarn. Feber och en väldig huvudvärk. Som sagt, som att det inte räckte med corona...

Vid 15 ringde mamma och frågade om jag ville följa och plocka blåbär. Det ville jag, och Keaton. Jag skrapade ihop ett kilo rensat och klart. Det blev så knotigt så vi stod inte ut längre. Det var skönt att komma ut i skogen och Keaton trivdes bra.


När jag rensade bären sen ville han ha bär. Lingon, röda som vita, blåbär, kråkbär - allt! Haha, så nästa gång kanske han får stanna hemma så han inte äter upp alla bär i skogen.

Planen för kvällen var att äta middag på Flottaren med Marcus familj. Men dom fick äta utan oss och jag åkte dit och hämtade pizza så åt vi hemma i soffan istället. Det funkade det med.

Imorgon ska vi ut på tur igen. Eller jag hoppas jag får sällskap och att Marcus mår bra igen. Mot Norberg och bröllopsfest!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards