sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 17 augusti 2021

Av Sanna Svensson - 17 augusti 2021 23:33

Tisdag och snart helg igen. Jag har haft onsdag i huvudet hela dagen idag. Lite förvirrande. Jobbdagen har bestått av möte, ett ärende på Sveg och ett förhör, mer än så hann jag inte med idag.

Efter jobbet åkte jag hem och sa hej till Marcus innan han åkte och jobbade. Då plockade jag lite hemma. Lite disk, lite ogräs och lite tvätt. Sen handlade jag dagens middag som blev kvällsfika. Vid åtta kom folket hem på löpande band. Marcus, mamma och lillebror. Vi hade bokat in att dom skulle sova hos oss någon dag den här veckan och det var idag som det passade bäst.

Så när alla hade kommit åt vi kvällsfika och sen spelade vi plump. Lucas vann. Det var väldigt längesen jag spelade plump så det var kul. Till efterrätt gräddade vi wienerbröd och smaskade i oss.

På kvällskvisten har vi kollat lite youtube och så har Marcus och lillebror spelat lite Mario. Nu har dom gått upp och lagt sig och jag ska också krypa ner snart. Gäsp, är så trött.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards