sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 31 augusti 2021

Av Sanna Svensson - 31 augusti 2021 19:46

Tisdag igen ja. Hej va fort det går alltså. Snart är det fredag och måndag igen. Och den här tisdagen har gått fort den med.

Jag har jobbat på stationen idag. Det är alltid kul att träffa kollegor och komma hemifrån. Blir lätt segt att sitta hemma för man får inte det där: Nu går jag till jobbet, och nu går jag hem från jobbet.

När jag kom hem på lunch väntade en överraskning. Marcus hade beställt vin. Mest för flaskorna, haha. Men det lät väldigt gott med. Men kolla va coola, det ser ut som vattenflaskor. Vem skulle märka om man tog med en sån till jobbet liksom, haha.


Tillbaka på jobbet kämpade jag på någon timme till innan jag cyklade hem för dagen. Jag sa hej till Marcus innan han åkte till jobbet. Då fortsatte jag med mitt Ernst-projekt som ni får se bild på när det är klart.

Efter det cyklade jag i skogen fem kilometer innan jag stannade till på en pratstund hos mamma. Skönt att cykla ur skallen lite, det var längesen.

Nu ska vi snart äta middag. Sen ska vi nog handla. Ekar tomt i kylen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards