sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 25 december 2019

Av Sanna Svensson - 25 december 2019 23:11

Idag var det dags för jul nummer två - i Mora med pappa & Co. Vi kom fram till Arne vid 14-tiden. Då hade vi det bara trevligt först. Alicia hjälpte oss att lägga fram julklappar och vi lekte såklart med henne.


Här sitter dom och diskuterar vem som är vem av Kling och Klang.

Sen fixade vi maten och traditionsenligt så var det tacos som stod på menyn. Förjäkla gott var det. Sen var det dags att öppna paket. Efter mycket tjat från Alicia, haha. Hon blev helnöjd med sina paket - och det tror jag alla vi andra blev också. På kvällen åt vi efterrättsbuffé med både ostkaka, glass och cheesecake. Då mådde man. Det är typ mina topp tre efterrätter, haha. Till sist blev det lek och bus innan det var dags att tacka för oss.

Jag och Marcus åkte då med hem till pappa och Anki och spanade in deras nya place. Vi blev där nästan en timme innan vi åkte till Maxi. Vi handlade lite inför nyår där. Sen brassade vi hemöver till Sveg igen. Nu har vi nyss kommit innanför dörren. Det blev nog till att sussa snart. Så trött!

Av Sanna Svensson - 25 december 2019 01:28

Nu stämplar jag ut efter en mysig julafton. Jag hoppas verkligen att ni alla har haft en underbar jul.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards