sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Sanna Svensson - 14 december 2010 17:16

Det där fick jag höra ett antal gånger igår av mina kära vänner!Var ju nästan så jag började får skavsår i öronen!Men jag tycker ju om er lika mycket iallafall!


Gårdagen bjöd på en massa tok!Hade inga riktiga lektioner utan "kompisstödjardag" så var ju ganska skönt det då!

Efter skolan var jag med min gullunge Sara von Osten Östling(som för övrigt var sjuk idag..:( ) och vi gjorde väl det vi brukar,kolla på Tv,prata och skratta som bara den!

Klockan 19.00 vart det kyrkan och lucia med Sara,Hanna,Marcus,Börje och Pernilla.Ammanda tod för sången hon!(y) riktigt fint!

Sen vart det hemskjussning av tjejor och en historialektion av Sara....haha vad bra man kan vara alltså!x) när den var slut följde jag med Marcus hem där jag var en snabbis innan det vart hemfärd!


Idag! Dagen började med ett härligt matteprov! Jag kärlekar verkligen när man kommer till skolan halvt död och vet att man ska sätta sig i bänken och gnugga geniknölarna tills det slår gnistror av dom!Men provet kändes då bra iallafall,så får hoppas att resultatet också blir det!

Sen vart det biologilektion och där var det bara prata och skriva lite-som vanligt!

Sen lunch innan en rolig So-lektion och jag har sagt det förrut men säger det igen -Vår So-lärare är inte som alla andra!

Sista lektionen var det(om jag fattade rätt) sista hemkunskapslektion och då var det julbord för hela slanten!Riktigt mysigt om jag får säga det själv!


Nu i eftermiiddag har jag inte gjort ett dugg!Suttit vid datorn och kollat på tv....som vanligt!
Men ska väl strax börja göra mig klar inför att åka ner på Sveg för att gå på julkonsert med Malin och Amanda(tror jag).Det gillas!(y)


Sitter även och klurar på att jag ska göra sånt som många bloggare gör nu...men vet inte....går ju några dagar mellan inläggen men det här kanske skulle vara ett bra sätt att göra så ja bloggar lite oftare...

Så här ser det ut iallafall:


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mina föräldrar
Dag 03 – I min handväska
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Min bästa vän
Dag 06 – Platser jag besökt
Dag 07 – Vad är kärlek?
Dag 08 – Mina drömmar
Dag 09 – Min favoritfilm
Dag 10 – Mitt favoritminne

Dag 11 – Min dag
Dag 12 – Ett ögonblick
Dag 13 – Min första kärlek 
Dag 14 – Det här upprör mig
Dag 15 – Det här får mig att må bättre
Dag 16 – Det här får mig att gråta
Dag 17 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 18 – Mina rädslor
Dag 19 – Min favoritplats
Dag 20 – Det här saknar jag

Men får klura lite till tror jag....hm......



Love!<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards