sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Sanna Svensson - 21 december 2010 20:21

Men jag är en sån som typ aldrig använder handväska,så därför skriver jag istället om det som finns i mina fickor vanligtvis:


*Mobilen

*Skåpnyckel

*Hörlurar

*Tuggummipaket(2-3stycken oftast)

*Läkerol/halstabletter

*Hårspännen/snoddar

*Lösnagellim

*Använda lösnaglar

*Pengar

*Gamla biljetter,kvitton,lappar,godispapper mm

*Smink

*Lösa tuggummin

*USB-minne(ibland)

*Penna

*Sudd

*Och en massa annat skräp!


Som tur är så har jag 4 stora fickor på jackan som gör att jag får plats med allt utan att det märks!En gång hade jag deo,parfym och mascara i 1 ficka,och det syndes ändå inte!(y)

Av Sanna Svensson - 21 december 2010 18:52

Eftersom alla skrivit att det är jullov ska inte jag vara sämre!

Dagen såg ut så att det vart en kort samling innan vi knatade iväg till kyrkan och sen tillbaka till klassrummet igen,för att få våra betyg-helt okej för att vara första gången tycker jag!(y) en sak som jag vart nöjd,men riktigt,riktigt förvånad över var att jag fick ett VG i bild.....nästan så man undrade om Onischi blandat ihop mig med någon annan!;O menmen!Hon lär väl lära sig namnen till nästa år,och då ser det nog annorlunda ut!

Efter skolan så vart det hemfärd till berget med Malin,och med henne spenderade jag resten av eftermiddagen.Eftersom vi vet att vi är grym på att baka så skulle vi självklart göra det-två sortes kola,varav en vart bränd och aftereight-rutor.Mums!:) efter baket så vart det kortspel,som jag förövrigt suger på och sen kolaätning i sängen som sedan urartade i kolakring-tack Malin!;)

Nu på kvällkvisten har jag inte gjort så mycket.....slappat,spelat gitarr och duschat.Nu ska jag skriva ett till inlägg och sen städa ihop lite på rummet,och sedan börja kolla på film,hur långt jag hinner se visar sig!:)


Och Sara!Måste återigen tacka för dom otroligt fina och störda julklappar jag fick av dig!Bäst du är!<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards