sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Sanna Svensson - 29 december 2010 23:01

Jag har typ ingen riktig favoritfilm,kommer då inte på någon iallafall....Men kan dock titta på en film tills jag kan händelserna och rubrikerna utantill...typiskt mig liksom!Fast en som tycker det är bra är då MalinJonsson för hon är ju typ rädd för allting så om jag inte säger vad som händer innan(om det är nå läskigt vill säga)så kan jag nästan räkna med att jag får en kudde i huvudet ganska omgående! sorrysys!<3

Fast nu när jag har suttit och klurat och kikat runt lite till så kommer jag ju på att jag faktiskt har några favoritfilmer,eller såna som jag har spelat in!Dock är dom både för stora och för pinsamma för att visa men är dom här:


*När Malin gör sönder handtaget i fjöset,och ska laga det-med en knallgrön milkshake i handen!

*När jag och Sara sitter och diggar musik!

*När Amanda missar gunghästen och håller på att göra världens vurp ner i sanden!

*"Uppstoppaskorvfilmen"

*När Malin dansar i bh och 100år gamla glasögon till "Alla mina lärare är puckon",eller vad den nu heter!

*När jag,efter en norskfylla,ramlar rätt ner i vår trappa!

*Malin T och Hanna visar den stora längdskillnaden mellan dom!

*När Malin dansar till "Carina"!

*När Sara leker seriös på skolan!


Vilka stjärnor alltså!(y)

Av Sanna Svensson - 29 december 2010 22:46

Är typ helt död efter att ha tränat typ 4,5 timme idag....välbehövligt och kul men väldigt jobbigt,och det känns!Fast det är ju just den känslan som jag älskar också,att känna hur tex benen värker efter att ha tränat!(y) och jag lovade mig själv i bilden hem att jag skulle lägga mig tidigt,typ senast 23,men det sket ju sig,skulle liksom inte förvåna mig om jag sitter uppe och ugglar till 01 eller nått.....men då kommer jag ju vara död imon,då det är träning som står på schemat!(y)


Har inte så mycket mer att säga om dagen,har typ bara sovit och tränat så....men nu ska jag skriva ett till "daginlägg",så jag blir klar med det någon gång!

Av Sanna Svensson - 29 december 2010 12:18

Nu har jag nyss vaknat för typ en timme sen-så skönt!(y) men fattar inte hur jag ska orka gå upp 06.00 om bara någon vecka....suck!Somnade ju halv tre idag liksom....menmen,det ska väl gå det också!(y)

Men nog om det!


Dagen kommer med största sannolikhet att tillbringas i curlinghallen med Filip.(y) och den träningen kommer då att behövas inför Norge om jag säger så....

Men nu måste jag fixa till mig lite innan jag ska ner så får ta "Dag 9-inlägget" lite senare!


Love!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards