sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Sanna Svensson - 28 december 2010 23:38

Ja mina drömmar....vad är det? Nejdå,men dom största framtidsdrömmarna jag har är att:

*Få jobb som polis!

*Fortsätta spela curling,helst med framgång då!

*Få jobba med nagelmanikyr!

*Och sen är det väl det "vanliga",familj,hus och hund typ!Dock inte i fågelberget om nu någon trodde det....

Av Sanna Svensson - 28 december 2010 16:59

Vad kärlek är,är ju väldigt olika från person till person men för mig så är det de/dom här:


Vännerna!<3


 

 


Släkt och familj!<3


   


Fotboll!<3



Curling!<3


   


 Musiken!<3



 Marcus!<3  


      

råkade spara det bästa till sist!

 


Sen så är ju inte bilderna sådär jättenya,menmen!

Av Sanna Svensson - 28 december 2010 13:19

Om man inte räknar med städerna i Sverige så har jag varit i:

Thailand 2007     


Turkiet-200..6 tror jag det var,har dock inga bilder

Danmark-2009

Norge-en massa gånger!

Av Sanna Svensson - 28 december 2010 12:17

Var då inte det lättaste att välja en här,för jag har så otroligt fina och underbara vänner,hela bunten men om jag måste välja så blir det Sara som är min närmsta,eller vad man säger!


Vi har inte kännt varandra så himla länge,typ 4 år,men under den tiden har vi kommit varandra väldigt nära,men är nog egentligen nu i 7-8:an som vi har kommit varandra så nära att man kan berätta vad som helst,för Sara vet saker om mig som inte en enda människa på hela jorden vet,eller ens kunnat ana!

Sara är den jag pratar med när jag är pratsjuk,den jag skrattar med när jag är lycklig och den jag gråter med när allt känns åt helvete!


Och på dom här 4 åren så har vi ju hunnit med att fixa en massa minnen,bra,dåliga,"seriösa",roliga,tokiga,läskiga!Listan skulle bli lång om jag skulle rabbla upp allihopa,så struntar i det!


Men en sak är då säker!


Jag älskar dig Sara Östling!

 

  

Av Sanna Svensson - 28 december 2010 12:14

Eftersom jag typ nyss vaknat,1,5h sen så har jag bara hunnit ätit lunch än och det vart kycklinggryta och strips,och juice till.


Och det här vart nog det kortaste inlägg jag skrivit på länge!;o

Av Sanna Svensson - 28 december 2010 12:05

Vet knappt vad det är för dag idag men tror att det är tisdag iallafall.Men borde vara det eftersom vi tränade igår,och träningen gick förövrigt piss för oss allihopa tror jag....min orsak var att det som vanligt var kaos i mitt huvud,menmen!


Har fortfarande inte haft internet så har inte kunnat blogga.Typ.Eller nej,men nästan iallafall!Så har väl ett antal inlägg på den där listan så är väl bara att börja,hade tänt att skriva några stycken idag iallfall,har väl inget bättre för mig vad jag vet än!


Så vad gör vi?

-Nu kör vi!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards