sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Sanna Svensson - 16 december 2010 12:06

jag har gått och blivit som typ alla andra i min närvaro-sjuk!

Fast eftersom jag inte är som alla andra så har jag inte blivit förkyld utan har troligen fått början till ett migrän-anfall eller nått sånt kul!Mådde som ett as i morse med illamåendet som stod upp i halsen så det vart inge skola idag då....men hoppas verkligen på skola imon...tror jag typ dör annars.Fast om det skulle vara migrän så är ju inte det så speciellt troligt att ni får se mig på skolan...:/ väldigt tveksamt om det blir match ikväll också!:(

Men nu måste jag sluta skriva om en massa tråk bara,så skriver om gårdagen istället!


Började med att jag försov mig en timme,börjar bli lite av en (o)vana...så typ flög upp ur sängen och vidare till "putsbordet".Hur det gick till vet jag inte,men jag hann bli klar!;s

Dagen började med idrott-tops,och det suger jag på!Fast fick ändå ett gott skratt när Jennie gjorde världens vurpa!Ibland fattar jag inte hur du lyckas(återkommer till det)

Sen vart det musik och då fick vi reda på betygen-Nöjd!

Sen biologi och engelska,och där var det som vanligt,skulle ha fårr reda på betygen i engelska men hann inte med det så.

Efter lunchen vart det svenska och franska och där så var det också helt vanliga lektioner!

Efter skolan var det hem och slappa lite och äta innan ner på träning,där vi körde match typ hela tiden-skojjsigt värre,typ!

Sen följde jag med Amanda hem en sväng innan jag och Marcus åkte till familjen Herrdin där det var julbak så det stod härliga till!Tyvärr så hade(om jag fattade rätt)hälften av baket hamnat någon annanstans än det skulle,nämnligen på golvet....

-Ibland fattar jag inte hur ni lyckas,fast det värsta är väl att jag inte ens är förvånad!

Sen vart det hem till Kurki igen innan mammsen kom och hämtade mig!


Och sen angående det förra inlägget så tror jag närmare bestämt att jag ska göra en såndär...ja vad det nu hette!Så är väl bara att hålla utkik efter det då!


Love!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards