sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Sanna Svensson - 3 december 2011 13:23

Dalarna i mitt hjärta! Var verkligen glad värt att få komma ner hit igår alltså. dör lite va gött det var!


Skolan igår var också najs. Alla lektionerna flöt väl på smärtfritt som tur var. Och en mössa rikare vart jag också i slutet av dagen. feels helt okej.

Satte mig på bussen och där lyckades jag för första gången däcka. helt otroligt alltså. Ett facit på hur trött jag är.

Väl framme träffade bästa bröderna,saknade som dom var!

Väl hos mormor och morfar blev det chilla värst. välbehövligt!

Något som dock inte var så najs var att mamma har hämtat gitarren,men gömt den för mig. buhuhu va ledsen jag vart då. skitliv.

och kvällen slutade i misär. helvete.

Dagen har tillbringats hos mormor och morfar innan jag åkte till pappa(som förövrigt börjat läsa min blogg,hejhej pappa!) och chilla.

Pappan han vet vad som behövs för att göra dottra sin glad han. typ 5 min efter att jag kommit så kläckar han ur sig att vi ska på China äta. han är för bra han!

Hörs!





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards