sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Sanna Svensson - 26 december 2011 20:31

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja,gud ja!


Har du några nyårslöften?
Nä,inte för tillfället då!


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nää.


Vilka länder besökte du?
Hann bara med Sverige och Norge iår.


Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Är många dagar jag aldrig kommer glömma men den första som kommer upp är sista kvällen på konfalägret 4-5 juni. Men kommer inte heller glömma 4 augusti -The Baseballs och sista kvällen på Härdalsyran 23-24 juli.


     


Vad var din största framgång 2011?
Öh,har jag haft någon då? Nä,men har blivit mera framåt och så. kung.


Största misstaget?
Privat på hög nivå!


Bästa köpet?
Systemkameran,datorn och iphonen. Och conversen. love.


 


Vad spenderade du mest pengar på?
Tuggummi.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina underbara vänner och musik. Vänner som spelar musik,yjumyjum på det.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Fest i hela huset,I just had sex och fest hos Mange.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare. Jag tror,eller jag vet,att jag har skrattat mycket mer i år iallafall. Och jag har haft fler stunder då jag fått nypa mig i armen för livet känns för bra för att vore sant!


 

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat,både till prov och fysikt.


Blev du kär i år?
Kan man lugnt säga!


Favoritprogram på TV? 
Inget speciellt,men helst ska Glee eller nått läskigt visas.


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

 Umgicks med frugan min.


 


Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Sure! Mer discon,mera sol,mer shopping och pengar och mindre krig. Nä men på seriösen,tror det var bra att året flöt på som det gjorde.


Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Kung! Nä,men inte fan vet jag....

 

Vem saknade du?
Min man och mina fina vänner när jag inte var med dom.


Den bästa nya personen du träffade?
Har träffat många nya underbara människor,men den som tar priset är ändå Larra.


 


Av Sanna Svensson - 26 december 2011 16:59

Sitter äntligen vid en dator igen. Var inte igår precis!

Sen vi hördes av sist har jag haft en brabra jul,med gofolk och mycket fina julklappar. Och jag har äntligen fått spela på min gitarr. Lyckan var stor då kan jag ju säga!

Förutom att lekt med gitarren har jag inte gjort så mycket. Satt och blängde på Glee en hel dag under julhelgen också,känns bra!

Just nu sitter jag hos pappsen min. Laddar batterierna lite granna. Ikväll så blir det säkert bara mys och tare lugnt,och det har jag ingenting emot.

Ska väl se om jag hittar nån sån där lista om året som varit också da, som någon uttråkad person kan läsa.

Hörs hej!


 


och den obligatoriska bildern från julafton

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards