sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Sanna Svensson - 15 december 2011 16:41

Tjatja bloggen.

Sorry men har inte orkat blogga på ett tag. Har varit ganska så schleten.


I onsdags hade jag en väldigt najs skoldag. Hade ett matteprov och mentortid. Tiden där imellan tillbringade jag på sjukan,vilket inte var så himla najs eftersom resultatet blev linad fot ooch ett par kryckor. En spricka i foten är ju alltid kul liksom. Och foten i paket blir ju kanon nu till jul liksom. Skit liv.

Så resten av den dagen tillbringade jag i soffan,största delen sovande framför några rullar.


Idag har jag också haft en helt okej skoldag. Sovmorgon. Film och spel på franskan. Kul musik. No redovisning och film. Flummig bild. Skolsyster. Chill engelska. Heeeelt okej! dock har jag ont i händerna och i foten+att jag och Jennie fastnade i hissen idag. inte okej.


Ikväll så blir det chill och sen ska jag och Malin dra iväg till kyrkan sen. Blir säkert najsigt.

Hörs någondag!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards