sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Sanna Svensson - 22 december 2011 18:40

JULLOV!

Och det känns ju ganska bra. Ska bli himla skönt att slippa gå upp tidigt och att få sova ut. Men jag kommer sakna allt folk som man inte kommer träffa förens om nästa år...tragiskt men sant! Fattar inte hur jag ska stå ut....


Men dagen har varit väldigt kung! Började med en sovmorgon till 09. Då vart det skåpstädning..inte kul.

Sen spelade vi spel och chilla innan vi gick upp till kyrkan och var där en stund. Och sen blev det betygsutdelning. Över för min del nu. Nejdå,är faktiskt riktigt nöjd eftersom jag höjt mig i några ämnen!

Och efter det var det liksom slut. Buhu...Men då knatade jag och några riktigt bra tjejer till Nyan och lunchade. Trevligt värre! Sen drog dom någonstans och jag gick till skolan ( :o) träffa gofolk som jag var med där då.

Sen knatade jag och Larra hem till han där han städade och jag halvsov. Sen kom typ Linus(?) och då satt dom och spela gitarr så det dåna. Jag stortrivdes! Sen drog han och vi hade fortsatt trevligt.


Nu har jag nyss kommit hem och satte mig med gitarren direkt. Den där killen ger ju helt klart en lust att spela. Så är lagom lack på mamma för jag vill öppna min nya gura helst nyss. Två långa dagar kvar!


Ikväll får jag se vad som händer,hoppas att den blir najs iallafall.



 


du är bra du!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards