sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Sanna Svensson - 10 december 2011 18:06

Chacha bloggen.


Först nu som jag suttit vid en dator,har ett stessigt liv ja!

Men igår var det ju först skola och sen på kvällen så blev det party och idag har jag inte pallat att blogga tidigare.

Skoldagen var väl helt okej. Lektionerna rullar på i ett helt okej tempo nuförtiden. gatt!

Efter skolans slut drog jag och Malin hem till mig och checka film och åt innan jag duscha och hon drog.

Dock möttes våra vägar igen nån timme senare. kung. Och det var resten av kvällen också,helt klart!

Trivdes som fisken i vattnet när man ena stunden kramas med frugan min,sekunden senare buggar man med Larsan,snurrar iväg och kramas lite med Nils innan man till sist ställer sig och skriker med Rasmus framme vid scenen samtidigt som Larra,Karl,Birk och Salle rockar loss någon meter framför oss. det är kärlek påriktigt!

 

Eftersom jag dansade som en galning så är jag helt slut i benen,så dagen har tillbringats i soffan hela dagen. Och det hade jag tänkt fortsätta med,speciellt efter att mamma kom hem med chirre,dirre och cola!

Hörs hej!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards