sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Sanna Svensson - 13 december 2011 18:59

Idag var det dags för lucia,och det var very mysigt. Gulligt nog så var det ju jag och mina fina vänner som stod för underhållningen i kyrkan i år. Fett med najs typ. Var bara nervös så jag höll på att dö där ett tag. uscha!

Men det var ändå helt okej. Fick ju fika,och det tackar man ju inte nej till!


Efter lussnadet för högstadiet och gymnasiet så åt vi lunch och drog sedan till gympahallen för att kötta bandy.

Det var faktiskt riktigt skojjsigt tycker jag. Förrutom att jag gjorde nå vajsing med foten sista matchen. Så får verkligen hoppas att det bara är en rejäl stukning,fast jag blir ju lite nervös eftersom det hoppar och smäller till i den titt som tätt. skitliv

Dock kom vårat lag sist,men det sket man väl i. Hade kul och det är väl ändå det viktigaste!


Efter matcherna checka jag och Jennie film en snabbis innan vi knatade hem. Och väl hemma här jag inte gjort ett skit. Kollat klart på filmen som jag somnade ifrån igår typ.


Hörs hej!


Och grattis på födelsedagen pappan min!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards