sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 8 oktober 2019

Av Sanna Svensson - 8 oktober 2019 22:06

Då var det tisdag och imorgon är det redan onsdag. Den har veckan har hittills gått och kommer att gå väldigt snabbt. Min dag idag har varit kanoners. Maaaaassor av information har pressats in i mitt huvud. Jag hade inte världens bästa start då jag somnade sent, efter 12 igår… Jag hoppade över hotellfrukosten imorse och tog med mig lite grejer att käka istället. Men väl på plats i skolbänken så vaknade jag till. Hela dagen har på olika sätt bestått av övningar. Feedback-övningar, information om en kommande övning och en övning där vi fick träna på att hålla förhör och ett där vi fick bli förhörda. Det är väldigt mycket teater på den här utbildningen. I början var det så läskigt men nu har man kommit in i det. 


Efter skoldagen gick vi direkt till Coop där vi handlade middag. Jag köpte kycklingspett och tomater som fick bli dagens middag. Och sen lite mellis och kvällsfika.

 

 

 

Under kvällen har jag kollat på Bachelor och Paradise Hotel. Haha, väldigt samhällsviktiga program. Men ack så underhållande. Sen körde jag 25 min styrkeövningar innan jag pratade med Marcus och sen tog jag en dusch. Nu ska jag strax försöka sussa. Jag behöver ta igen några timmar från igår. Imorgon är en ny dag och då vill jag vara så taggad som möjligt.

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards