sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 25 oktober 2019

Av Sanna Svensson - 25 oktober 2019 23:47

Det ordet kan beskriva dagen rätt bra. Den började bra med att Marcus åkte till flygskolan och gjorde klart ett prov. Under den tiden åkte jag och gymmade. Jag tränade armar och axlar, eftersom vi ska på Yoump imorgon och då kommer man nog bli rätt trött i benen.

Iallafall. När Marcus var klar med sitt så åkte vi till ChopChop och köpte med oss mat som vi åt. Efter det blev det en tupplur. Och sen packade vi bilen full med grejer som han skulle ha med sig. Och sen, ja sen åkte han för att numera bo i Sveg. Jag hade lite mental breakdown ett tag där. Det kändes bara så konstigt att han skulle åka iväg och att jag skulle vara kvar här. Usch, jag blir lite blank på ögonen av att tänka på det.

TACK OCH LOV så kom mamma och lillebror med tåget bara 1,5 timme senare, så min ensamhet blev kort. Helt fantastiskt att ha dom här. Vi har ni haft en superbra kväll med varma mackor, spel och skratt. Nu är det kojsning som gäller inför imorgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards