sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 9 oktober 2019

Av Sanna Svensson - 9 oktober 2019 20:08

Idag är det en trött tjej som sitter här. Eller det är bättre nu än vad det har varit. Vilken dag det har varit. Pust. Idag har min hjärna varit som en kombination mellan en pingpong-match, en tallrik sönderkokad havregrynsgröt och frågetecken. Det har varit juridik hela dagen, från morgon till slut. Vi började med straffrätt och fortsatte sedan med processrätt. Större delen av dagen har vi gått igenom gripa, anhålla, häkta. Saker som jag ALDRIG jobbat med. Är det konstigt att man är lite lätt trött? Det kommer sätta sig, det vet jag. Men just nu är det aningen snurrit uppe i bollen.

 

 

 

Vi fick tack och lov sluta lite tidigare idag, så vi var hemma långt innan 16 vilket var så skönt. Då la jag mig i sängen, vilade en stund och kollade sedan på PH. Efter det läste jag lite domar och nu har jag varit och handlat mellis tills imorgon och tågresan hem. Det slank också med en påse linschips tills ikväll. Ops…. Under dagen har jag hunnit med att prata med pappa, mamma, Arne och Alicia och Marcus. Det är tur att det finns telefon, WhatsApp och Facetime när man är lite lonely här i staden. 


Nu ska jag kolla på Bonde Söker Fru (mammas fel att jag börjat kolla på det) och sen blir det en dusch innan det ska dejtas med John Blund. Imorgon har vi mycket variation på lektionerna. Rätt nya ämnet allihopa så det ska bli superkul. Jag är taggad! (det kan också ha något att göra med att imorgon är det torsdag och sen är det fredag och då åker jag hem igen)

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards