sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 22 oktober 2019

Av Sanna Svensson - 22 oktober 2019 23:19

Dagen började tidigt idag, redan strax efter sju. Jag fixade mig och åkte ner för ett ärende på stan. Efter det åkte jag hem igen och pluggade en sväng.

Precis vid lunchtid fick Marcus besked om att hans föredetta kollega lagt undan massor av banankartonger till oss. Så vi åkte till Ica direkt och hämtade. Det blevtre vändor dit innan vi fått med oss nästan alla.


När alla kartonger var inburna lagade jag snabbt lunch till hungriga oss. Sen chillade vi ett tag innan det återigen var dags att få hjärtat i halsgropen. SOS-appen larmade om en bilbrand i vårt närområde. Första tanken var att det brann vid centrum, men sen blev jag såklart orolig att det var vår bil som brann. Denna gång var det en taxibil som fattat eld under färd. Hemskt men skönt ändå att det inte var en anlagd brand denna gång.


När vi checkat läget gick vi in igen och kollade på TV. Sen åkte vi till Erikslund för att Marcus skulle kolla på nya iPhone. Hemma därifrån satte vi oss i soffan och spelade Mario.

Imorgon ska han vara borta större delen av dagen för att flyga simulator. Så vi får se vad jag ska roa mig med.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards