sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 5 november 2019

Av Sanna Svensson - 5 november 2019 22:36

Hej hopp hallå. Det blev ingen bloggning igår. Jag har ingen bra förklaring till det mer än att jag hade Bachelor-maraton och sen var kvällen slut. Ops. 


Igår var det måndag och ny vecka i Växjö. Den började med att vi hade en halvrörig lektion där vi mitt i allt skulle göra en bpu (brottsplatsundersökning) för att utefter den kunna skriva en inlämningsuppgift. Yes. Rörigt var ordet. Eftermiddagen var mer överskådlig och lugn. Vi hade konflikthantering och därefter förhörsteknik. 


Efter skolan hade jag tänkt ta en promenad för att få lite luft. Det gick sådär. Solen hade gått ner och det regnade. SÅ det fick bli tre kilometer på gymmets gåband istället. Och resten av kvällen, ja då vet ni redan vad jag gjorde. 


Idag har det varit tre olika lektioner under dagen. Man var rätt mör i skallen efter den sista. Vi använde dessutom en del av lunchen för att förbereda en övning vi har imorgon. När vi hade kommit hem så gick jag direkt och käkade lite lax och potatis till middag. Efter det satte jag mig med materialet inför övningen imorgon. Vi ska förhöra en "misstänkt" och få feedback på det. Just nu är jag ganska lugn men jag vet att hjärtat kommer att slå hårt imorgon. Efter en dryg timme kände jag att det fick vara nog, och att jag ändå inte blir klokare på det. Då kollade jag på PH och sen duschade jag. Ja, det är typ det jag gjort ikväll. Nu ska jag sussa för att vara pigg och på hugget imorgon. 


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards