sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 6 november 2019

Av Sanna Svensson - 6 november 2019 22:41

Onsdag kväll och det var längesen jag var så glad över att det är just onsdag kväll. Jag har överlevt dagen. Pust! Den stora grejen idag var verkligen förhörsövningen. Jag kände mig lugn i förmiddags. Kände typ att jag inte kan göra mer utan jag får ta det härifrån. Men en halvtimme innan övningen skulle börja, då började hjärtat att slå. Jisses. Jag höll det sista av fyra förhören men det gick bra. Tack och lov. Jag försökte tänka bort hela situationen och försöka agera som att det vore på riktigt. Men det var lite svårt. Vi blev inspelade, fyra studenter och en lärare kollade på oss via filmkamera, inlånade figuranter som var våra "misstänkta - som spelade sjukt bra och därefter skulle vi diskutera om hur det gick. Ahhg! 


Efter att vi alla var klara bestämde vi oss för att fira. Det måste man få göra. Malin hade spanat in en mysig pizzera där vi kunde dricka vin. Det gjorde vi, och pratade massa strunt. Och åt god mat. 


 


Efter middagen gick vi och handlade lite mellis och efter det har jag slappat på rummet. Kollat på Bonde söker fru och PH. Nu ska det sussas. Imorgon är det nya tag igen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards