sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 26 november 2019

Av Sanna Svensson - 26 november 2019 23:12

Tänk att det har gått ett år redan. Då såg livet annorlunda ut. Då var ens djupaste funderingar vilken restaurang man skulle äta på eller vilken klänning man skulle ha på sig. I efterhand känns det nästan som en dröm, vilken resa det var.

Av Sanna Svensson - 26 november 2019 23:06

Halloj från en tjej som snart ska sova och som redan har sovit 40 min i soffan idag. Hur står det till. Med mig är det bra. Idag var första riktiga, riktiga vardagen på länge för mig. Mitt första PKC-pass på drygt tre månader. Gaaaalet. Det var iallafall väldigt kul att vara tillbaka och att träffa kollegor igen.

Dagen swishade förbi och det blev dags för hemgång. Hemma så fixade jag en sallad till middag och sen slappade jag i soffan i någon timme. Det var också då jag tog min lilla nap. Efter det har jag pratat med mamma och Marcus och städat ihop lite i det kaos som varit i lägenheten. Det står flyttkartonger här och där, saker som ska packas ner, tvätt - ja, you name it. Det börjar ordna upp sig.

Sen körde jag på med nästa projekt - paketinslagning. Tjohoo. Mina första julklappar är inslagna och det var lika roligt iår igen.


Nu sitter jag och bara slappar lite. Jag ska som sagt strax hoppa i säng och sussa tills jag vaknar av mig själv imorgon. Det är en ledig dag imorgon. Lyxigt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards