sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 19 november 2019

Av Sanna Svensson - 19 november 2019 23:55

Ja, jag är ju ingen typisk handväska-tjej. Jag har ingen dyr märkesväska i läder och guld. Nej nej. Jag har en väska från Björn Borg som jag använder. Pappa köpte den till mig. Jag tror att det var när jag skulle börja sjuan kanske? Jag minns inte exakt, men ungefär. Den har gått sönder på flera ställen men den funkar hur bra som helst för det jag behöver ha en väska till. Så varför köpa en ny?

I den så finns, förutom lite lösa mynt, lypsyl osv:
Hörlurar
Påsklämmor (i maaaassor)
En liten parfym-flaska
Hänglås med nyckel till gymmet.
Typ Alvedon och likande

Ja? Typ det. När jag använder väskan är det ju oftast till jobbet. Så då finns det även vattenflaska, matlåda och mellis.


21 december 2010
Men jag är en sån som typ aldrig använder handväska,så därför skriver jag istället om det som finns i mina fickor vanligtvis:

*Mobilen
*Skåpnyckel
*Hörlurar
*Tuggummipaket(2-3stycken oftast)
*Läkerol/halstabletter
*Hårspännen/snoddar
*Lösnagellim
*Använda lösnaglar
*Pengar
*Gamla biljetter,kvitton,lappar,godispapper mm
*Smink
*Lösa tuggummin
*USB-minne(ibland)
*Penna
*Sudd
*Och en massa annat skräp!

Som tur är så har jag 4 stora fickor på jackan som gör att jag får plats med allt utan att det märks!En gång hade jag deo,parfym och mascara i 1 ficka,och det syndes ändå inte!(y)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards