sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 28 november 2019

Av Sanna Svensson - 28 november 2019 21:30

Igår valde jag att lägga mig istället för att blogga. Så jag tar igen det nu.

Igår hade jag en helt ledig dag. Skönt men många timmar man ska slå ihjäl. Så kändes det också. Jag valde att inte ställa någon klocka för jag kände att jag behövde sova ut. Och det behövde jag nog mer än vad jag kunnat tro. Jag vaknade efter 11. Jag blev lite paff. Jag hoppade frukosten och åt istället lunch direkt. Sen lär jag det sjunka lite innan jag tog på mig ryggsäcken och började knata. Jag gick till Hälla och gymmade, och sen gick jag tillbaka. Det blev totalt nästan två timmars träningstid vilket kändes riktigt skönt i kroppen efteråt.

Under eftermiddagen gjorde jag inget speciellt. Slog in paket, kollade tv och plockade. Sen blev det kväll och jag gick och kojsade.

Idag var det jobb igen. Det gick ändå rätt fort måste jag säga. Det är roligt att jobba med roliga kollegor. Men det bästa var ändå matlådan. Ris. Köttfärs. Ärtor. <3 Det är min favolåda som jag skulle kunna äta flera gånger i veckan.


Efter jobbet gick jag en sväng på stan och handlade grejer till en julklapp som jag ska göra själv. Sen åkte jag hem, gjorde gröt och en macka som jag åt framför teven. Efter det blev jag lite trött, och somnade, haha. Jag tror jag tycker det är ovant att kliva upp tidigt och jobba hela dagarna. För så här trött brukar jag inte vara. Nu ska jag göra mig klar för att sova. Imorgon ska jag upp suupertidigt. Blä. Men det väntar kortdag. Det är bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards